سانتوس: حاضرم برای اثبات شخصیت شگفت انگیز رونالدو دستم را درون آتش بگذارم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: حاضرم برای اثبات شخصیت شگفت انگیز رونالدو دستم را درون آتش بگذارم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: حاضرم برای اثبات شخصیت شگفت انگیز رونالدو دستم را درون آتش بگذارم

سانتوس به تمجید همه جانبه از شخصیت کاپیتان تیمش پرداخت و به صورت غیرمستقیم ادعای مارکا را تکذیب کرد.

طرفداری - فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی پیش ازبازی با مکزیک در مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها در واکنش به تصمیم کریستیانو رونالدو به جدایی از رئال مادرید عنوان کرد چیزهایی در رسانه‌ها می‌شنود که در تیم ملی خبری از آنها نیست.

به گزارش AS، قابل پیش بینی هم بود. اینکه اغلب سوالات کنفرانس مطبوعاتی سانتوس درباره آینده رونالدو باشد. کریستیانو تصمیم گرفته به دلیل اتهاماتی که به او پیرامون تخلفات مالیاتی وارد شده و باشگاه هم از او به اندازه مورد نظر حمایتش نکرده، از رئال مادرید جدا شود. خبری که از روز گذشته تیتر یک تمامی رسانه‌های اسپانیا و اروپاست. سانتوس که رابطه فوق العاده‌ای با رونالدو دارد و فردا باید با پرتغال در اولین بازی دور گروهی جام کنفدراسیون‌ها مقابل مکزیک قرار بگیرد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی درباره رونالدو گفت:

می‌دانستم که همه از رونالدو سوال خواهند کرد. یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ می‌دهم. من آخرین مربی رونالدو در پرتغال بودم. وقتی که او تنها 18 سال داشت. می‌دانید که کاملا او را می‌شناسم. سال‌هاست او را می‌شناسم و حاضرم برای اثبات شخصیت و رفتارش به عنوان یک ورزشکار و یک انسان، دستم را درون آتش کنم. تکرار می‌کنم واقعا حاضرم دستم را درون آتش قرار بدهم. کریستیانو شخصیتی شگفت‌انگیز دارد. شما باید در مواجهه با چنین مسائلی (جدایی رونالدو از رئال مادرید) بسیار محتاط باشید. نمی‌دانید منبع چنین اخباری چیست و چه کسی چنین چیزهایی می‌گوید. گاهی مطالبی از رسانه‌ها می‌شنوم که هرگز در تیم ملی آنها را نشنیده‌ام.

حالا هم می دانم باز هم قصد دارید درباره رونالدو سوال کنید اما کافی‌ست. فردا ما به عنوان تیم ملی پرتغال با مکزیک بازی داریم. اینجا در تیم ملی ما تمام منیت‌ها را کنار گذاشته‌ایم و همه با هم هستیم. شانس نخست قهرمانی نیستیم و صرفا یکی از مدعیان به شمار می‌رویم. مکزیک تیم بسیار خوبی‌ست که از بازیکنانی تکنیکی و سریع بهره می‌برد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.